Az alábbi kép Jyväskylä-ben, a helyi Sokos áruházban található. Nemrég várakoznom kellett egy rendezvényre, de nem akartam odafagyni a sétálóutcára, ezért bóklásztam egyet a Sokosban. A felsőbb szintekre is felmerészkedtem, oda, ahol korábban még nem jártam. Megérte. Az áruház falain régi fotók lógnak, az egyiken ezek közül egy MALÉV gépet fedeztem fel.

A kép magyarázata szerint 1965-ben nem csak utasokat hozott a magyar gép a közép-finnországi Jyäskylä-be, hanem szőlőt is. A repülőtérről hűtőkocsik szállították a friss árut közvetlenül a boltokba. Gyümölcsöző kapcsolat volt.

 

kepatmeretezes_hu_img_5125.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ekozbenfinnben.blog.hu/api/trackback/id/tr6114811376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása